NATJEČAJ ZA IMENOVANJE RAVNATELJA/ICE OSNOVNE ŠKOLE BUDROVCI

KLASA: 007-02/24-01/13

URBROJ: 2121-12-05-24-2

U Budrovcima, 07.11.2024. godine         

Na temelju članka 126. stavaka 1. – 3. i članka 127. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (Narodne novine broj 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 5/12, 16/12, 86/12, 94/13,136/14-RUSRH, 152/14, 7/17, 68/18, 98/19, 64/20, 151/22, 156/23) i članka 58. Statuta Osnovne škole Budrovci, Budrovci, Školski odbor Osnovne škole Budrovci, Budrovci raspisuje

 NATJEČAJ          

za imenovanje ravnatelja/ice Osnovne škole Budrovci

Ravnatelj/ica školske ustanove mora ispunjavati sljedeće nužne uvjete u skladu s člankom 126. stavkom 1. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi:

1) završen studij odgovarajuće vrste za rad na radnom mjestu učitelja, nastavnika ili stručnog suradnika u školskoj ustanovi u kojoj se imenuje za ravnatelja, a koji može biti:

  1. sveučilišni diplomski studij ili
  2. integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili
  3. specijalistički diplomski stručni studij,
  4. položen stručni ispit za učitelja, nastavnika ili stručnog suradnika, osim u slučaju iz članka 157. stavaka 1. i 2. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi.

2) uvjete propisane člankom 106. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi,

3) najmanje osam godina radnog iskustva u školskim ili drugim ustanovama u sustavu obrazovanja ili u tijelima državne uprave nadležnim za obrazovanje, od čega najmanje pet godina na odgojno-obrazovnim poslovima u školskim ustanovama.

Osim osobe koja je završila neki od studija navedenih u članku 126. stavka 1. podstavka 1. točke 1. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi, ravnatelj/ica osnovne škole može biti i osoba koja je završila stručni četverogodišnji studij za učitelje kojim se stječe 240 ECTS bodova.

Iznimno, osoba koja ne ispunjava uvjete iz članka 126. stavka 1. podstavka 1. točke 1. ili stavka 2. navedenog članka Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi može biti ravnatelj/ica osnovne škole, ako u trenutku prijave na natječaj za ravnatelja/icu obavlja dužnost ravnatelja u najmanje drugom uzastopnom mandatu, a ispunjavala je uvjete za ravnatelja propisane Zakonom o osnovnom školstvu (Narodne novine broj 59/90, 26/93, 27/93, 29/94, 7/96, 59/01, 114/01 i 76/05).

Ravnatelj škole mora ispunjavati i uvjete propisane člankom 39. stavkom 2. Zakona o ustanovama (Narodne novine broj 76/93, 29/97, 47/99, 35/08, 127/19, 151/22).

Uz prijavu na natječaj kandidat je uz potrebnu dokumentaciju dužan dostaviti program rada za mandatno razdoblje.

Uz pisanu prijavu na natječaj, koja mora biti vlastoručno potpisana, kandidati su obvezni priložiti u izvorniku ili ovjerenoj preslici sljedeću dokumentaciju:

– životopis,

– diplomu odnosno dokaz o stečenoj stručnoj spremi,

– dokaz o državljanstvu,

– dokaz o položenom stručnom ispitu ako su radni odnos zasnovali nakon 12. ožujka 1994. godine, odnosno dokaz da kandidat natječaja nije bio dužan položiti stručni ispit sukladno članku 157. stavak 1. i 2. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi,

– elektronički zapis ili potvrdu o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje (ne starije od dana objave natječaja),

– dokaz o radnom iskustvu u školskim ili drugim ustanovama u sustavu obrazovanja ili u tijelima državne uprave nadležnim za obrazovanje (potvrda poslodavca o vrsti i trajanju radnog odnosa),

– uvjerenje nadležnog suda da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak za kaznena djela za koje postoji zapreka za zasnivanje radnog odnosa sukladno članku 106. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (ne starije od dana objave natječaja),

– program rada za mandatno razdoblje,

– iznimno, osobe koje se kandidiraju na temelju stavka 3. članka 126. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi, obvezne su dostaviti dokaz o obavljanju poslova ravnatelja u najmanje drugom uzastopnom mandatu (odluke o imenovanju, ugovori o radu ili potvrde školske ustanove).

Dodatne kompetencije koje se vrednuju sukladno odredbama Statuta Škole su poznavanje stranog jezika, osnovne digitalne vještine i iskustvo rada na projektima.

Kandidati nisu obvezni imati dodatne kompetencije, ali u tom slučaju ne ostvaruju dodatne bodove.

Dodatne kompetencije dokazuju se na sljedeći način:

– poznavanje stranog jezika – (uvjerenje, certifikat, potvrda, svjedodžba ili druga isprava o pohađanju obrazovanja stranih jezika ili izvršenom testiranju znanja stranog jezika od ovlaštene ustanove, preslika indeksa ili potvrda visokog učilišta o položenom kolegiju stranog jezika, svjedodžba o završenom studiju stranog jezika ili druga isprava),

– osnovne digitalne vještine – (uvjerenje, certifikat, potvrda, svjedodžba ili druga isprava o pohađanju obrazovanja, izvršenom testiranju znanja ili završenom studiju),

– iskustvo rada na projektima kao voditelj, odgovorna osoba u pravnoj osobi nositelju ili partneru u projektu, koordinator ili član projektnog tima (potvrda ili isprava o sudjelovanju u provedbi pojedinih projekata).

Dokazi o dodatnim kompetencijama dostavljaju se u izvorniku ili ovjerenoj preslici.

Osobe koje se pozivaju na pravo prednosti sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine broj 121/17, 98/19, 84/21,156/23), članku 48.f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (Narodne novine broj 33/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03 i 148/13, 98/19), članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine broj 157/13, 152/14, 39/18, 32/20) te članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine broj 84/21), dužne su u prijavi na javni natječaj pozvati se na to pravo i uz prijavu priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu, a imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.

Osobe koje ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine broj 121/17, 98/19, 84/21, 156/23), uz prijavu na natječaj dužne su priložiti i dokaze propisane člankom 103. stavak 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji.

Poveznica na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja s popisom dokaza potrebnih za ostvarivanja prava prednosti:

https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20ZOHBDR%202021.pdf  

Osobe koje ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine broj 84/21), uz prijavu na natječaj dužne su u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo i uz prijavu dostaviti i dokaze iz stavka 1. članka 49. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata.

Poveznica na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja s popisom dokaza potrebnih za ostvarivanja prava prednosti:

https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20Zakon%20o%20civilnim%20stradalnicima%20iz%20DR.pdf

Na natječaj se mogu javiti osobe obaju spolova.

Ravnatelj/ica se imenuje na pet (5) godina.

Rok za podnošenje prijava je osam (8) dana od dana objave natječaja u Narodnim novinama i mrežnim stranicama Osnovne škole Budrovci, odnosno od 13.11.2024. godine.

Prijave na natječaj s potrebnom dokumentacijom dostavljaju se preporučenom pošiljkom ili osobno u zatvorenoj omotnici s naznakom „Prijava na natječaj za imenovanje ravnatelja/ice – ne otvarati“ na adresu: Osnovna škola Budrovci, Gupčev trg 8, Budrovci, 31400 Đakovo.

Kandidatom za ravnatelja/icu škole u natječajnom postupku smatra se osoba koja je podnijela urednu i pravovremenu prijavu na natječaj zajedno sa svim prilozima te koja ispunjava uvjete natječaja.

Urednom prijavom smatra se samo prijava koja sadržava sve podatke i priloge navedene u javnom natječaju.

Nepravovremene i nepotpune prijave neće se razmatrati.

O rezultatima natječaja kandidati će biti obaviješteni u roku od četrdeset i pet dana od isteka roka za podnošenje prijava.

Prijavom na natječaj kandidat daju privolu za prikupljanje, obradu, objavu i čuvanje osobnih podataka u svrhu provođenja postupka imenovanja ravnatelja Škole.

https://narodne-novine.nn.hr/clanci/oglasi/o8385847.html

https://os-budrovci.skole.hr/wp-content/uploads/sites/819/2024/11/Odluka-o-raspisivanju-natjecaja-za-imenovanje-ravnatelja-Oglas.docx

Napomena:

Natječaj je objavljen u Narodnim novinama i mrežnoj stranici Osnovne škole Budrovci dana 13.11.2024. godine.

Skip to content