Učeći sadržaje prirode i društva o temi ljudskog tijela i zdravlja, učenici 3. razreda različitim aktivnostima upoznali su ljudsko tijelo i razvijali pravilan odnos prema njemu. Organske sustave i ograne otkrivali su koristeći VR naočale, gotove modele ili samostalno izrađene modele kojima su spoznavali način rada pojedinog organa. Igrama su ispitivali osjetila, o načinu rada srca učili mjereći otkucaje srca u mirovanju, nakon aktivnosti i nakon kratkog odmora, mjerili kapacitet pluća i naučili vježbe disanja. Nakon upoznavanja tijela, učenici su istraživali i kako tijelo održati zdravim te su izradili plakate o važnosti pojedinih namirnica koje djeca često ne vole jesti, računali kako na tijelo utječe količina unesenih kalorija i vremena tjelesne aktivnosti, proveli anketu o omiljenom voću/povrću učenika razredne nastave i grafički prikazali rezultate, intervjuirali učiteljicu Mariju Penavu o važnosti sporta i njezinim sportskim uspjesima tijekom školovanja. Provedenim aktivnostima još jednom su se prisjetili o važnosti bavljenja sportom u slobodno vrijeme i skulpturama prikazali pokrete odabranih sportova. Učenici su upoznali i što su to sposobnosti i zašto su one važne u svakodnevnom životu, ali da nam je izuzetno važna volja, upornost i želja što su mogli naučiti iz primjera naših značajnih paraolimpijaca.
Aktivnosti su s učenicima provele učiteljice Marija Penava i Kristina Milić s ciljem boljeg upoznavanja ljudskog tijela, stjecanja svijesti o važnosti zdrave prehrane i značaju tjelesne aktivnosti.
Tekst: Kristina Milić
Fotografije: Kristina Milić, Marija Penava